9/16/2009

Woke up from Dream

星期日晚上發左Lee個夢:

=====================

我係一個商場既鋪頭出面睇梗野
而我帶緊handfree接駁住右手褲袋裡的iphone
突然我發覺有人用手拉handfree條線
連我iphone都拎起左
我轉頭一望,一個好醜樣地中海既呀叔
佢想偷我部iphone
我一望,佢就走
雖然佢偷唔到,但我唔想俾佢就咁走左去
我咪追佢lor......追左一段路
點知佢突然停左,轉身係我面前
用手拉我條handfree線,拉起左部iphone
跟住係我面前偷左佢,轉頭就走
我呆左,真係好嬲
我一路大叫偷野,一路追
但對腳好似唔多識郁咁
可能因為現實既我剛剛行完山好倦啦
但我大叫既時間,好多人都幫我手追
佢地幫我捉住左個地中海
個死人地中海就話係我賣部iphone俾佢,唔係偷
我就好嬲咁講:唔駛講咁多,報警啦
跟住去到警局,我就對警察講番事件既經過
個地中海就冷笑咁話我講大話
佢講左句:o靚仔,你幾大呀?我駛偷你D野?
聽完,我嬲得好緊要,就不斷用粗口鬧佢
最後佢可以保釋...佢跟住我
我又不停用粗口鬧佢,直情想打佢
但我記得係夢既最後,我問佢:你幾*多歲呀?**
(*為粗口字眼)

 ========夢完,醒左========

初初夢醒,我真係唔知個夢點解
後來大概自己都估到D......
...
是緣是債是場夢
夢迴夢醒都心痛
...
是嗎?

沒有留言:

發佈留言