8/02/2009

Black Boy (2)

"魚"事年年有, 今年特別多
正所謂黑開有條路
今日, 又有"魚"事發生
天啊, 我又冇咩, 點解要咁玩我

事件二
============================
日期:2009年8月2日星期日傍晚
地點:KT男M, 男E & 女M 合租屋
人物:
男性朋友M
女性朋友C


今日, 同男M食完LUNCH後
傾左"少少" WHV 既事
之後就睇佢SOLO 打神來也麻雀
羸到1XXXX分, 哈哈, 佢真LUCKY
後來, 女C黎左, 本身以為 男E女M會黎
一齊玩Monopoly Deal card game
但佢地有要事做
而我地見冇咩野搞
我同男M走左落去睇下
有冇得買隻 Monopoly Deal card game
點知又有得買wor, 當然買左啦
返左去, 唔駛講咁多, 即時對戰啦
由於女C第一次玩, 當然要教下啦
但之後竟然......我同男M都輸俾佢
真係呢......
玩左一輪, 見天色已暗
叫外買食啦, 這時我就入左廁所......

去到LEE 度, 都好似冇咩野咁
係度交待下先
間屋既廁所我都去左有10次以上
都知度門有點兒難開門
但都冇理, 佢地住左咁耐都冇事
我又點會咁好彩呢?!?

真係要買六合彩


繼續
入左廁所, 去個pee, 洗個面
準備開門出去既時候
.
.
.
E......開唔到既
再黎
.
.
.
......都係唔得
我叫: 喂, 呀M, 開唔到度門既
男M: 我係出面試下開, 你小心WOR
我: 哦 (退後幾步)
BOMB......BOMB......
男M: 你鎖左呀?
我: 冇WOR, 個粒"的"彈左上黎架WOR
我再試下開下
用力......再用力......
都係唔得
我: ...都係唔得... 我再大力D個鎖就爛架啦
男M: 唔緊要啦, 爛左都唔驚
我: ......哦
大力......再大力
YES......唔係開到......係個鎖俾我扯爛左
我: 個鎖爛左, 但都係開唔到
男M: 等等, 我係廚房拎D工具俾你, 你係廁所開窗攞啦
我: ......哦
一路上, 女C既笑聲不絕......
但佢都有幫手既



之後用鎚仔等工具, 用左10分鐘
係LEE10分鐘裡面, 我同自己講唔要見到消防員



最後


而我


最終都可以出黎俾外賣錢
同埋食一餐安樂茶飯......

但度門有個窿, 咁點算呢?

個個去都冇事, 唯獨係我......
以前
躲於衣櫃裡的男人
變成
鎖於廁所裡的男人



唉......黑完未呀?

4 則留言:

  1. 哈哈哈...好可憐呀阿哥你.....

    莎菈

    回覆刪除
  2. 可惜可惜miss 左最經典既一幕。睇黎要人丁人戰術,期待你下一個爆點...

    回覆刪除
  3. 現場重遺留被爆破既痕跡, 有時間可以去參觀下
    但不排除你地個包租婆快手地CLEAR左佢......
    今日我決定買六合彩沖一沖喜下自己
    如果下次再有爆點, 咁就要過大海架啦......

    回覆刪除