8/02/2009

Black Boy (1)

本身唔打算寫LEE件事出黎
但礙於今日又發生另一單事件
發覺近期太過黑仔(好魚)
希望寫完之後個天憐憫下我
幫我趕走下D黑氣啦

事件一
============================
日期:2009年7月24日星期五晚上
地點:銅鑼灣一間樓上酒吧
人物:
男性朋友E <情侶> 女性朋友M
女性朋友G
男性朋友M
Bartender飛機


事原那晚Happy Friday night
落了銅鑼灣一間樓上酒吧
男性朋友E(簡稱男E),女M,男M同我
先到了酒吧
玩左一陣飛機走了過黎加入
玩了幾round後知道飛機也剛失戀
而且他也有去澳洲流浪的念頭
我當然把握這個機會
誠邀他加入我們WHV行列
及後女G趕到加入
遲來當然要佢飲番D啦
單挑之下
小弟技不如人
飲酒的竟是自己
真係報應......唉
不知不覺間
兩支Black 己酒去樽空
剩下 1 jar 綠茶
加上 1 jar 利賓納
完成便可告老還鄉
但大家已有點醉意
不知如何了結它們
女M在此時提議玩
"俄羅斯輪盤"
這就導致今次事件既契機......
輪到我擲骰既時候......
.
.
.
骰仔有腳跳左出界
OH......要飲晒出面D酒
再望望出面
.
.
.
6杯滿
好野......CHEERS
......1 ROUND 之後......
我今次小心左
慢慢擲
擲第1次: OH, 有酒, 飲
擲第2次: OHOH, 有酒, 再飲
擲第3次: OHOHOH, 又有酒, 再飲
擲第4次: ......又中......飲
頂唔順, 要抖下氣

之後既事, 由於當時人- 我 - 沒有記憶
交返俾新聞部既同事......

男M: 我去左廁所敲門搵人, 以為你劏
點知有個女仔出黎, OUGH
出左黎, 見你拿著個咪唱梗歌
你應該都係醉醉地

男E: 你拿住個咪伴左人地唱幾首歌
都係咿咿哦哦咁
但最後有一個男點了一首
"朋友二號"合唱版
輪到你唱既時間
......朋友絕路捱到二號完美自度
讓感方動對豪自到還不方最算..你好 ...
啊繼續到朋友絕路捱到二號
你的有手若路無還想麼你對..你好
你岩音既, 但唔知你唱D咩......

之後, 當時人 - 我 -
當然要人"咩"返去佢地屋企
但過程有D我係聽到
如:
入LIFT, 男E"咩"起我
係的士, 女M: 小心呀XXX個頭呀
去到KT, 男E & 男M 放左我係梳化
女M 幫我貼 "小林退熱貼"
大家又幫我圍左D膠袋係我條頸
驚我嘔......

真係要再多謝大家一次



但真係好魚, 就其是 "朋友絕路"......


以為黑完啦, 點知......CONT'

4 則留言: