7/30/2009

Pierced IFC

今日去interview
11:00準備出門口
門已鎖
突然 滂沱大雨
.
.
.
我得把縮骨遮
好野, 天你要玩野麻?
我就同你玩到底
我破口大罵
"XX, 你係就落大D呀, 笨"
.
.
.
真係......再落大D添
又一次應驗了個天係識聽廣東話既
而且對粗口特別敏感添
.
.
.
好, 再唔走就搭唔到船
套用呀神既理論
係0%既時候梗係做地主啦
因為, 輸冇可輸麻
我都係輸到冇得輸既地步
唯有同自己講
幾大就幾大, 燒賣就燒賣
淋死我呀笨 (我冇講出聲)
衝前去...
.
.
.
好大, 真係好大雨
但落落下......出太陽?
重, 好熱添?......
.
.
.
流汗 =_=", 上船坐冷氣個層
聽下歌就訓著左lu
......1小時之後......
落船, 行去IFC
好近, 3分鐘都唔駛
但離INTERVIEW既時間重有30分鐘
咁就係LOBBY等下啦
突然......有隻狗係我身邊經過
乜我係機場咩?
點解有飛虎隊+狗狗係度巡邏?
......駛唔駛呀?......
好, 對一對錶, 夠鐘!

-=IFC突入=-
位置: 18/F
目標: INTERVIEW

成功入左CONFERENCE ROOM
跟住就等......等......等......等......
好彩間房望到四季AND海景
...如果有間房望到海景都幾正(發夢)...
好啦, 主人翁到
MANAGER.....E.....重有一個?
又係印度阿差
咩料呀? SUPERIOR?
OMFG......
全程雙聲道 (香港英文+印度英文)
冇字幕
OKAY, 吹下水LOR
MANAGER, 香港英文, 聽到
SUPERIOR, 印度英文, ......
例子 - 個阿差問:
Can you tell me what is the different between JET test and regression test?
.
.
.
JET test?
咩黎架?
我: Sorry, can you repeat the question again?
阿差: Can you tell me what is the different between JET test and regression test?
.
.
.
JET test. JET test, JET test.....STRESS test?
我: STRESS test and regression test?
阿差: YES
.
.
.
我心諗, YES你老X
.
.
.
對答一輪後, Q&A
問下答下, 搞掂, 收工
扼下手, 閃......
......搭LIFT睇睇錶
嘩! 2:20分
INTERVIEW左成100分鐘?
咁快咁既?!?
打個電話俾AGENT
幫佢做個問卷調查
好, 返屋企
.
.
.
又一DAY!



P.S. 睇黎我要 download 一D印度英文歌聽聽先得

沒有留言:

發佈留言