7/09/2009

A letter to jiji

Dear jiji,

jiji你近來好嗎?有冇咬報紙曳曳呢?識
了你4年了,由初頭對天竺鼠的你一無所知
,了解你的可愛,到喜歡上你,我己當了你
是我的女兒了。
你現在有mon mon同你媽媽陪你,但你知
不知道你其他的朋友仔已經上了天國。你媽
媽好傷心,喊左好耐,我都好傷心,但我只
是偷偷地喊。兩個人一齊喊,邊個安慰對方
呢?所以你要乖乖咁健康地成長,唔好令你
媽媽擔心啦,知冇?jiji你或者唔知道,我鍾
意你地天竺鼠既程度竟然令我發夢夢見你
既同類死在我懷裡,我係夢裡喊左出黎,醒
左都好唔開心。
對唔住呀jiji,我走既一日冇見你一面,我
估以後都冇機會見到你,冇得將你放係我肚
腩上望著你,冇得摸你的頭,冇得幫你剪毛
洗白白,更加冇得疼你了。但我會一直都咁
鍾意你,掛住你,我知你會知道既。我喊住咁
打lee封信俾你,因為你冇機會睇到,聽到,知
道我有幾鍾意你,掛住你了。
你BB既相仍然係我電腦既wallpaper,望
住佢就好似陪住你一樣,黎減輕我對你既思
念...嗚嗚...嗚嗚嗚......我叫得好難聽,希望你
聽到啦。

健康地成長

愛你既爸爸
Answer

沒有留言:

發佈留言