7/28/2009

IFC - A promise that no need to fulfill

之前,我每晚同你傾電話
傾到差唔多12點幾
你就會好為我設想咁講:
「你快D訓喇,你明天又要早起喇」
無錯
由返TKO既時候我每朝5:50AM起身
到現在返ST每朝6:15AM起身
我每日只係大概訓得唔多過6個鐘
但有時同你傾得興起傾晏左
你就會好"忟"話:
「你又訓得少左喇,你明天又冇精神
都唔明你點既」
我唔想因為我而減少左我同你既時間
所以我話:「唔怕,我唔怕辛苦
因為我會努力,而家我重係好JUNIOR
只可以工選擇我,而唔係我選擇工
所以我唔介意係TKO或者ST做野
因為我相信有朝一日我會係IFC做
人工會好D,又近D......」

今日,之前神秘電話打黎既人終於知道真面目
原來係我之前搵工SEND左既其中一個AGENT
佢約左我去見一份工......間公司係IFC
如果INTERVIEW成功的話
我將會係IFC做野
..............................

我之前搵工既原因係因為我想為我地既將來設想
搵一份好D既工,可以供樓輕鬆D
......可以養你,唔駛你辛苦......
我知道我只要PREPARE好D
好大機會會做到LEE份工





你知道嗎?
我就黎做到我期中一個目標啦
但,我已經冇左你,冇左一個我努力既目標
一個承諾,已經唔駛再兌現了......
淚,已經流到冇得再流了......





Broken dream but another dream may come true
It just become a wrong job for me in a wrong time

沒有留言:

發佈留言