7/14/2009

Decision......

留下來的話
有工作,會學識面對
但變得麻木,和有機會俾我再去WHV嗎?

過去WHV的話
可以尋找自己,變得獨立
但其實係自我放逐,逃避現實,不負責任

如果你係我,你會選擇邊個?

======================================

我想去WHV既原因
係好自私,可以唔駛面對
憧憬可以用辛苦既旅程黎麻醉自己
而且,我怕,我怕我係香港既每一日
痛,唔開心,失落,喊,孤獨,無助,失控
差唔多所有NEGATIVE既野都感受左
朋友既幫助,係開心番
但自己感受到自己既改變
而且不是好的改變

我唔想再次改變




The chance is here
Capture it?Let it slip?
I must choose one
For sure, when I choose the way for myself
I don't want to hurt anybody
I want to bear all the pain
At least, my whole heart-scarred already

沒有留言:

發佈留言