7/13/2009

I don't want it that way

上個星期五多得一班朋友
在沒有酒精既情況下徹夜開解
雖然冇講過D乜野
但想通了一些
明白自己冇左D咩,失去左D咩
多謝佢地既陪伴

之後冇訓過
應承左媽咪係碼頭幫手攞傢俬
傢俬未到,我同媽咪坐在係碼頭
我終於決定開口講俾佢聽
佢聽完之後,有問點解好好地會咁架
人地女仔黎架麻
你要就下人,讓下人麻
唔好同人鬧交
係唔係人地嫌棄你D咩呀
--- 我既視線由向媽咪既方向
轉了向另一邊
我怕我流了眼淚
我想對她說:我有做到
但我只答佢:都過左去了

之後我同媽咪講我想去working holiday
解釋咩叫working holiday 同埋我點解想去做
當然佢唔知真正既理由
我同佢講我想去見識下,學下野
佢就好擔心我
我都唔係第一次出國
我叫佢唔駛擔心
我有份工,但現在要放棄
我知我好任性
我同佢講:俾我任性埋LEE一次,好嗎?
講個時有少少激動
因為我做左個唔負責又任性既決定
但我真係好想去搵番我自己
God, please bless me.



Try to shout out, the things in mind
All words were stuck in throat can't go outside

Open the mouth, nothing but cry
Its better than empty feeling and hollow inside

Eyes on me there's no tears only sorrow
That's why I hide my true reality in other side

Fully of pain filling in my heart
Physically tired,
Mentally died,
Life is a lie.......



For me, no more smile



That's why I decided to find......

沒有留言:

發佈留言