8/22/2009

HKCCF 2009

男人,係電腦節LEE D地方
就係等於賭仔過左大海一樣
加上岩岩出左糧
唉,又黎幾大就幾大,燒賣就燒賣
......
咁落去都唔係辦法,帶飯啦=_=”
但係電腦節個場入面
竟然俾我地發現左本世紀最偉大既新產品



話說,我同呀牛去電腦節破財擋災
行行下...
女SALES:先生,試唔試下部新相機呀?
我地:唔啦(邊講邊行開)
女SALES:唔係WOR,佢有”超級防手震”架WOR
我地心諗:”超級”+”防手震”?
之後行開左...



我地真係笑到PK
超級防手震?
真係GIMMICK野黎架WOR
部相機俾咩人用呀?
(柏金遜病人?)
「無論柏金遜病人係大地震之下
用XXX相機
開啟佢既”超級防手震”功能
係幾震既情況下,都會影到靚相
SEE:

Perfect!!!

沒有留言:

發佈留言