8/08/2009

Clubbing

哈哈
打完頭先個篇
其實今晚好好玩
同事J帶了他的神秘女郎M
好友F和我
一齊去飲野,跟住去"北京"
去到"北京"
我的好友F當然發揮她的魅力
令幾位外籍男士拜倒她的裙下
而我, 當然識做啦
我也好顧及同事J和神秘女郎M
令他們好好享受一齊既時光
當然, 過程中發生了不少搞笑事
哈哈......
跳完一輪
好友F在2/F小睡片刻
但神秘女郎M竟拉了我去跳舞
她推我去"YO"女
對方是一名鬼婆, 但她說是鬼妹
HOLY......
當中有兩位亞洲少男在跳"LOCKING"
見他們跳得慶起
自己也不禁跳起來
但神秘女郎M只在一邊笑笑笑
唉......知道啦!!!
最後離開"北京"
去食早餐
只是送到好友F去搭車
便完成這次"北京"之旅

原來
去"北京"都唔駛講煲東瓜既
哈哈


P.S. 最後係"北京"和那位外籍男士say goodbye
we have a hug
and he said "I love your girl-friend very much"
I told him "She is a girl, she is my friend too, haha"
^_^"

沒有留言:

發佈留言